יום רביעי, 28 במרץ 2012

מכתב של האח הגדול למשימת העיתון


חמשת הפיינליסטים הולכים לתת ראיונות עומק אישיים עוד בתוך הבית, כחלק ממשימה אחרונה לעונה זו, בה הם גם העיתונאים. איך זה הולך להתבצע? הבית כולו הפך למערכת עיתון "המהדורה האח-רונה", וכל אחד מהדיירים קיבל מדור עליו הוא אחראי. בנוסף - כל אחד מהם יקבל הזדמנות לערוך ראיון אישי עם דייר אחר. העיתון עצמו יודפס ויופץ בבוקר הגמר.
וזה  המכתב שקיבלו הדיירים מהאח הגדול:
שלום לחמישיית הגמר!
בעוד חמישה ימים בדיוק ייערך הגמר, והאח הגדול יודע שלכל אחד ואחד מכם יש עוד מה להגיד. כולכם תהיו עיתונאים במערכת "מהדורה אחרונה", ותוציאו לאור מוסף גמר חגיגי לסיכום החווייה האישית שלכם, שיופץ במאות אלפי עותקים בבוקר יום הגמר.
סער - אתה עורך העיתון ועורך המדור המדיני.
תמיר - עורך מדור בידור.
שרי - עורכת מדור מוזיקה.
יאנה - עורכת מדור אופנה.
וקותי - אתה תערוך את מדור הכלכלה.  בנוסף למדורים, חברי מערכת עיתון "מהדורה אחרונה" יערכו ריאיונות בלעדיים עם הפיינליסטים של העונה הרביעית של האח הגדול.
כל דייר יערוך ריאיון עומק עם דייר אחר, בו תוכלו לעשות חשבון נפש על שהותכם בבית, לסגור מעגל עם חבר, ולספר על עצמכם את כל מה שלא הספקתם, שחור על גבי לבן.
לפני כל ריאיון או אייטם, המו"ל הגדול יקרא לעורך לחדרו, יתדרך אותו לקראת האייטם ויתן דד ליין. לאחר מכן, העורך יתדרך את העיתונאי בדסק שלו והכתבה תצא לדרך.
המו"ל הגדול מקווה שהשיקול היחיד בעיתון שלכם יהיה חשיפת האמת.
אחרי הכל, בעוד חמישה ימים בלבד, מגיע הדד-ליין האמיתי...
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share