יום ראשון, 25 במרץ 2012

צפנייה מסכם את אירועי ערב

כי חייבים לארגן עוד מיני סצנה שתוקרן בערב הגמר כשקותי ותמיר יישבו על הספה. בבית הריק.
01. הידד, סער סקלי בגמר האח הגדול. הפעם האחרונה בה שמחתי ככה הייתה כשרפאל מירילא העפיל לגמר כוכב נולד 4. מצד שני, ראינו איך זה נגמר עבורו. אני מניח שאפשר לבזבז הרבה מילים על ההעפלה לגמר של סער סקלי. אני לא בטוח שעכשיו זה הזמן הנכון. בכל זאת, יש עוד כמה פרקים לפנינו וסביר להניח שיהיה אפשר לרפרר למראה השחורה עוד כמה פעמים. אבל סער סקלי בגמר! הוא הסער השני בתולדות האח הגדול שמגיע לגמר. איזו התרגשות. והוא אפילו לא קיבל כדורים.

02. גם תמיר בגמר. אבל אין לי סבלנות לתמיר ולכל מחוות הגוף המיותרות שלו. אני אפילו כבר לא נבוך יותר מההתנהלות שלו. מעניין אם תמיר יודע שהוא אחד האנשים המביכים בישראל 2012 ואלוהים יודע שיש לו תחרות קשה (היוש סטס מיסז'ניקוב, קה פאסה?). בינתיים הוא לא מאמין ששידרו שטויות שלו. שיצטרף למועדון. אני נשיא הכבוד.

03. פרק משימת הזיכרון היה פרק טוב למדי כי הוא חסך לי את העבודה על סדרת פוסטי "עשרת הרגעים הגדולים של העונה". לא היו כאלה. כלומר, עשרה רגעים. גג ארבעה. ונראה לי שאפשר לסכם שסצנת המולך על כל גרורותיה הייתה הסצנה החזקה של העונה. אני יודע, רבים מכם הימרו על הרגע בו קותי כמעט מולק ליעל את הראש כשהיא חזרה לבית האח הגדול. הקרב היה צמוד.

04. אם ניקח משהו ממשימת הזיכרון הרי שמדובר בעוצמת הקשר בין אביבית וסופי. בתת המודע שלה, אביבית מתגעגעת לסופי. בכל פעם בה הוקרנה סצנה שלילית של אביבית, דחסה תוספת השיער עוד כמה פחמימות לגופה וסיננה "החיים זה סרט". המסר ברור: אביבית היא הסופי החדשה. רק מינוס חוכמת החיים. כי כשאביבית מבקשת מתמיר שלא יגלה לאף אחד ("בינינו, כן?") מה קרה בסצנה בה טינפה על יאנה היא יוצאת קצת מפגרת. כי כל המדינה, טוב, שלושים ושמונה אחוזים מהמדינה, ראתה את הסצנה.

05. בפרעות תרפ"ט לא נראה בכי כזה. איזה יגון, איזה כאב, איזה שכול. אביבית בר זוהר לא יכולה להסתדר בלי תוספות השיער שלה. פעם היו לה 170 יחידות, עכשיו יש לה 30 (והדיאלוג בין יורם זק וסער על יחידות השיער היה אחד הטובים). היא כבר לא רואה את עצמה כאישה (!). וזה קצת מפתיע. אותי לפחות. כי אני חושב שאביבית בר זוהר היא האישה הראשונה בתולדות העם היהודי שמגדירה את נשיותה בעזרת השיער. לא חס וחלילה בעזרת חזה מסולקן, לא לא, השיער. אחר כך, היא הולכת לבקש תוספות שיער מסער ולא מיאנה. כי למרות הכל, שמאלנים הרבה יותר טובים ממוסלמים, "יש יותר לב" וכל זה. כן, היא לא תלמד לעולם.

06. שנדבר על ניסיון המרד הכושל? החותמת הסופית למנהיגותו של סער סקלי. כל דיירי הבית מתאגדים ומנסים להעמיד את עצמם להדחה. כדי "לתת דוגמה אישית לצופים". מלכתחילה היה ברור שהמרד הזה ייכשל. למען השם, אפילו הנישואין של קים קרדשיאן נראים יציבים לעומת המרד המצ'וקמק שארגן סקלי. ואיך המרד נשבר? האח הגדול ניסה לשכנע את אביבית לא לוותר על תוספות השיער וכשל. אבל הכל השתנה ברגע שהדיירים הבינו שהם לא יקבלו סיגריות. סיגריות. אביבית לא מזהה את עצמה כאישה בלי תוספות שיער, תמיר לא מזהה את עצמו כמאפרה אנושית מצחינה. פתאום אביבית לא נראית כל כך רע.

07. לוגיקה למתקדמים: כשאביבית יושבת על המיטה ומסננת לעבר תמונתו של אביה שהיא לא רוצה למרוד למרות שכולם מורדים, האם מדובר למעשה במרד של אביבית במרד הקולקטיבי ולכן אביבית מורדת?

08. הופעת האורח המיותרת של הערב: ברי סימון. עדיין גזענית מטורללת. גם בחסות בזק NGN. מי היה מאמין.

09. הרגע הנהדר של הערב: סער מנסה לשכנע את שאר הדיירים שהמרד באח הגדול הוא טוב ושהם לא צריכים להתבאס כי בעצם כולם מתאבדים ביחד בכיף. הדיירים הגיבו בפנים עוד יותר עצובות. אפילו במגרון שמח יותר הערב.

10. התור שלכם: "היא עשתה לי את העונה הזאת לא טובה" – למי הייתם מצמידים את המשפט הזה? תרגישו חופשי גם לשנות את מין הדייר.

מקור צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share