יום רביעי, 28 במרץ 2012

קבלו אותם: חמישיית הגמר של "האח הגדול"

יאנה יוסף, סער סקלי, קותי סבג, שרי שימחוב ותמיר ורדי עלו הבוקר על לוק מתוקתק והצטלמו לתמונות האחרונות לפני שהם יוצאים מהבית. מחכים בקוצר לראות מי יצא אחרון ביום שני
לא תיארנו לעצמנו שזה יהיה הפורום, אבל בהתאם לעונה המפתיעה שחווינו אנחנו לא מתפלאים: קבלו את חמישיית הגמר של העונה הנוכחית של "האח הגדול", כמה שעות אחרי שאביבית בר זוהר עזבה את הבית הנצפה במדינה והשאירה את החמישה להתחרות על המקום הראשון ומיליון השקלים החדשים.
תמונת הגמר האח הגדול 4 (צילום: רונן אקרמן ,mako) חמישיית הגמר האח הגדול 4 (צילום: רונן אקרמן ,mako)
לאחר 87 ימים שהם מבלים ביחד, מתגברים על קשיים וחווים עליות וירידות, עלו הבוקר החמישה על לוק מתוקתק והצטלמו לתמונות האחרונות לפני שהם יוצאים מהבית.
הנה לפניכם (בסדר אקראי) יאנה יוסף, סער סקלי, קותי סבג, שרי שימחוב ותמיר ורדי, נרגשים לקראת הרגע הגדול ובעיקר לקראת משימת הגמר, כאשר לראשונה בבית מדובר במשימת עיתון, שזה אומר, שהדיירים יתנסו בכתיבה, עריכה והפקת הגליון הראשון של עיתון "האח הגדול". אנחנו מחכים בקוצר לראות מי יצא אחרון ביום שני הקרוב.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share