יום רביעי, 28 במרץ 2012

אביבית:"מבינה את קותי, אבל זה בא על חשבוני"

רגע לפני הגמר אביבית יוצאת מבית האח הגדול בראש מורם, מסבירה את כל סיפורי האהבה, לא מתנצלת על הציצי וגם מנהלת שיחת טלפון מפתיעה ומרגשת עם עם צבי. צפו בליווי מודח זוהר במיוחד

"אני מאד מאושרת שאני פה", אורמת אביבית לאיילה רשף זמן קצר אחרי ההדחה המפתיעה שלה. "היתה לי אינטואיציה שאני אצא, קוויתי שלא, אבל אמרתי- 'אלוהים - אם אתה רוצה שאני אצא זה בסדר, אני אצא בראש מורם'".

על התקופה האחרונה בבית, שלא היתה פשוטה עבורה, היא מספרת: "זה היה קבוצה - ואביבית. אולי אלוהים רצה שאני אצא כי לא יכולתי להיות שם עם הלבד הזה", היא אומרת ומודה שהיא חשה הקלה, אך ממהרת לספר גם על החוויות הטובות בבית, כשבולטת שבהן היא הגעתו של צבי. "הוא נתן לי חום ותחושת ביטחון", היא מספרת אך מוסיפה ש"היו לי רגעים של אושר גם עם ערן ורגב".

"פתחתי רגשות כלפי ערן, עד שהגיע צבי"
אז מה באמת קרה עם רגב וערן? לרגב, כך אביבית מספרת, "יש אגו. היו המון דברים בהתנהגות שלו שגרמו לי לא להיקשר אליו, למרות שאם היינו בחוץ היה יכול להתפתח איתו משהו". עם ערן לעומת זאת, הסיפור היה אחר:
"הוא הכי לא הטייפקאסט שלי. סטודנט, באר שבע, קופונים", היא מסכמת אך מדגישה שמדובר בבחור טוב עם נשמה גדולה, ומודה שפיתחה אליו רגשות, עד שצבי הגיע וטרף את הקלפים.
שתי דקות אחר כך אביבית כבר מדברת עם צבי בטלפון, ואחרי שהיא דואגת לצנן את הד"ש שהוא מוסר לאיילה הוא מבטיח להגיע אליה כבר בהמשך הערב ומוסיף: "את גדולה מהחיים מאמי. את לא מבינה איך אוהבים אותך".

"סליחה, אני אשמה שיש לי ציצי וטוסיק?"
אחרי השיחה המרגשת עם צבי אביבית מתפנה לדבר על מערכת יחסים מורכבת נוספת שניהלה בבית - עם יאנה וקותי. "מהרגע הראשון לא באתי ליאנה טוב, בגלל המראה שלי. סליחה, מה אני אשמה שיש לי ציצי וטוסיק?" היא מכריזה, "ניסיתי שנהיה חברות, אבל כל משפט שאמרתי לקותי - בום". על קותי היא אומרת שמדובר פשוט בפספוס. "אני מאמינה שהוא באמת פחד מהתגובות של יאנה. אני יכולה להבין רגשות, אבל זה היה על חשבוני".

על התהליך שעברה בעצמה בבית אמרה אביבית ש"הכל מוקצן אצלי, כל הזמן העבירו עלי ביקורת, היו רגעים שאמרתי - אלי אני לא בסדר, אבל הבנתי שזאת אני", היא אומרת וטוענת: "אם היו מקבלים אותי כמו שאני - הכל היה נראה אחרת".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share