יום רביעי, 28 במרץ 2012

ליהיא על אביבית: "אנשים לא מסמסים מספיק"

ההדחה של אביבית בר זוהר מבית האח הגדול הצליחה לתפוס את חברי הפאנל של "אחי, נדבר בבית" לא מוכנים, אבל למזלם ערן טרטאקובסקי וסופי קרבצקי היו שם כדי לתת פרשנות משלהם

ההדחה של אביבית בר זוהר מבית האח הגדול הצליחה להפתיע את חברי הפאנל הותיקים של "אחי, נדבר בבית", וליהיא גרינר אפילו לא עצרה את הדמעות. אך כדי לגבות אותם הגיעו שני אורחים מיוחדים: סופי קרבצקי וערן טרטאקובסקי.
הראשונה שהגיבה לאירועים האחרונים בבית הייתה סופי, שבחרה לדבר דווקא על יאנה וקותי: "זה משהו טבעי שיש ביניהם, אי אפשר להתנגד לזה", היא הודיעה. "לדעתי עבורם זה גם היה מאוחר מדי כדי לשנות את זה".
אחריה הצטרף ערן כדי לנתח עם זוהר ישראל את חמישיית הגמר, והתחיל בלספר מה הוא חושב על סער. "הגעתי כדי לעבור תהליך ולא בשביל להצטרף לשולחן דיונים", אמר ערן. "אולי ציפו ממני להיכנס לקונפליקטים, אבל זה לא באמת אני".
ערן: "בשבילי תמיר מסמל מישהו שרואה את החיים כהזדמנות"
ומה ערן חושב על קותי? "הוא בחור טוב במהות שלו", הוא אומר. "אני לא חושבת שהוא איבד מומנטום", ממשיכה ליהיא. "אבל בהדחות האחרונות נראו כאילו אנשים פשוט מסמסים פחות".
גם על תמיר יש לגואל וליהיא דברים טובים להגיד. "אני מבין את הרגש כלפיו ואת הרצון לחבק ולאהוב אותו, אבל בתור זוכה זו יכולה להיות קצת היסחפות". כאן בחר ערן להתערב ולהגן על דברים: "תמיר יכול לשלב בין כל מיני דברים בקלות. בשבילי הוא מסמל מישהו שרואה את החיים כהזדמנות, והשילוב הזה עם הטוהר שלו ואי כעס כלפי העולם עושה את ההבדל".
בתור מי שהיו שם הסכימו לבסוף גואל וליהיא לתת טיפים להישרדות בשישה ימים האחרונים בבית. "יש הרבה שעמום, אבל אני דווקא נהנתי", נזכרת ליהיא. "עבורי זה היה סיוט", התנגד גואל. "גירדנו את הקירות ורק רצינו שהימים האלה ייגמרו". לסיכום נתנו גואל וליהיא את הסדר שלהם לגמר, והוציאו גם מערן את ההימור שלו.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ההפקה קובעת הכל מראש וגם הזוכה נבחר מראש ואני לא מאמינה להפקה הזו שעורכת פרקים בצורה כזאת שזה מעלה ומוריד מתמודד ובסוף מדיחים מי שבא להם ולא לפי ההצבעות פשוט בושה.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share