יום רביעי, 28 במרץ 2012

סדנת משחק: כוכבי "האח הגדול" מככבים

צפו בג'קי מנחם, אלעד צפני, יעל ברון, עינב ויינר, שי רגב ואיתם ישראל מפגינים את כישורי המשחק שלהם בסרטון צדקה מיוחד שצילמו. לימודי משחק היו יכולים להועיל כאן

אחרי שהראנו לכם אותם במהלך יום הצילום לקליפ שמטרתו לסייע לעמותת "אתגרים", הגיע הזמן לראות את התוצאה הסופית של הסרטון שהפגיש את ג'קי מנחם, אלעד צפני, יעל ברון, עינב ויינר, שי רגב ואיתם ישראל במתחם אחד למשך כמה שעות של התנדבות.
חבורת יוצאי בית "האח הגדול" התייצבו לקריאתו של איתם, לאחר שקיבל פניה מסטודנטיות במרכז הבינתחומי, שיזמו והפיקו את הסרטון, שמטרתו קידום אירוע ההתרמה של העמותה שיתקיים בתחילת החודש הקרוב.
תחליטו אתם למי יש עתיד בתחום המשחק ולמי כדאי לשמור על העבודה הנוכחית שלו. אגב, היו עוד מתמודדים שנרתמו לבקשתו של איתם, אבל נבחרו רק אלו שהתאימו לתוכן הסרטון.
עמותת "אתגרים" פועלת למען ילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזיות, חושיות ונפשיות, ומסייעת להם לממש את הפוטנציאל שבהם באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע.

הסרטון חולק לשני חלקים, כאשר הראשון רץ ברשת כבר מספר ימים ומסתיים בשאלה "על מי מדברים הנוכחים בחדר?" עכשיו קבלו הצצה ראשונה לסרטון המלא, שכולל את השאלה והתשובה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share