יום חמישי, 15 במרץ 2012

רם מ"האח הגדול" בדרך לחתונה עם בן זוגו

רם פרייס מ"האח הגדול" התארס עם בן זוגו. החלום הבא: לקיים את מצעד הגאווה בנתניה. הראיון המלא עם פרייס יפורסם מחר (ו') ב"זמן נתניה". וגם: כל הכותרות שיעשו את סוף השבוע במקומוני מעריב
צילום: אסף פרידמן רם פרייס (27), שעד לפני כשנה וחצי היה תושב נתנייתי חביב שחי עמוק בארון, פרץ לתודעה הציבורית בתוכנית "האח הגדול" ועל הדרך עשה שירות גדול לקהילה ההומו-לסבית בישראל.

השבוע, אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, הודיע פרייס למשפחתו על ארוסיו לבן זוגו, אותו הוא מכנה "חיוכי". "'הוא הפתיע אותי בטיסה רומנטית למונקו", הוא מספר עם חיוך מאוזן לאוזן.

"כשהגענו למלון אחרי הצ'ק-אין המלצר נכנס לחדר שלנו עם בקבוק שמפנייה יחד עם מגש קינוח מקרונים ובתוך הקופסה של הקינוח הכי אהוב עליי הייתה הטבעת"

הרגשת שזה עומד להגיע?
"לא חשבתי על זה יותר מדי, אבל באותו רגע הרגשתי הכי גאה בעולם להגיד שהתארסתי עם האהבה הגדולה בחיי. אין ספק שזה היה רגע שחלמתי עליו ועכשיו הוא מתגשם".

את "חיוכי" הכיר פרייס דרך אתר היכרויות של הקהילה. "אחרי שנפגשנו נדהמנו לגלות שאנחנו גרים במרחק של חמש דקות אחד מהשני", הוא מספר. "כנראה שזו דרכו של הגורל לאותת לאנשים שהדברים שהם רוצים מחכים להם ברגע שיקבלו החלטה כמה הם באמת חשובים להם".

עכשיו מתכוון פרייס לאתגר משמעותי בחייו –
כניסה למערכת הפוליטית בנתניה. לדבריו: "אני מתכוון לרוץ למועצה מטעם סיעת 'הירוקים' כדי לשנות את קו המחשבה האנטי ירוק של העירייה. אני רוצה לגרום לקברניטי העיר להבין שאם הם יהיו ידידותיים לסביבה תושבי העיר יוכלו ליהנות ממנה.

"חלום נוסף שלי הוא לקיים את מצעד הגאווה בנתניה. אני חייב לציין שבנושא הזה הופתעתי לטובה מתושבי העיר שלי. חשבתי שאנשים בנתניה שמרניים, אבל התברר לי שהם פתוחים וליברלים, וזה נותן לי הרבה כוח להמשיך בדרך שלי".

אי אפשר לראיין אותך בשבוע כזה בלי להתייחס לסערת הכדורים הפסיכיאטריים ב"האח הגדול".
"לצערי, אני לא יכול להתייחס לנושא בגלל שאני חתום על חוזה עם ההפקה. אני גם לא הייתי בארץ כשהפרשה פרצה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לטענותיו של פרייס: "אנו דוחים מכל וכל את הטענות הפופוליסטיות והריקות מתוכן. אנו רואים חשיבות עליונה בשמירה על ערכי הטבע הלכה למעשה. עיריית נתניה היא הרשות היחידה שמינתה אקולוגית עירונית והעיר הגדולה ביותר בארץ שהוסמכה לתקן הניהול הסביבתי איזו 14001. נדגיש כי פרויקטי הבנייה המתוכננים לקום בקרבה לרצועת החוף, נעשים בהתאם להוראות מוסדות התכנון, תוך שמירה על הים ורצף הטיילות כמשאב ציבורי זמין ונגיש".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share