יום ראשון, 29 באפריל 2012

קותי ויאנה מבלים עם אילנית לוי

קותי סבג ויאנה יוסף מבלים את רוב זמנם ביחד, אבל הפעם הם עשו זאת עם החברה החדשה שלהם, אילנית לוי. האם מדובר בחבורה חדשה או שמא חולשה לזוכי "האח הגדול"?
יאנה יוסף, קותי סבג, אילנית לויאת זה שקותי סבג ויאנה יוסף חזק בזוגיות, אתם כבר יודעים. השניים ממשיכים לבלות כל רגע מזמנם הפנוי ביחד, ואפילו בימים האחרונים החל סבג לחפש לעצמו דירה תל אביבית כדי להיות קרוב לצלחת ולבת הזוג. בכל הזדמנות שאנחנו רואים אותם, וגם כשלא, השניים מציגים זוגיות מאוהבת ויציבה.

אבל זה לא נגמר בזה. מסתבר שהשניים לא רק מסתובבים ומבלים, אלא גם מרחיבים את מעגל החברים המשותפים שלהם. לרשימת החברים האקסקלוסיבית נכנסו מספר סלבריטאים אטרקטיביים במיוחד, כמו לדוגמא החברה החדשה שלהם, אילנית לוי.
אחרי שבילו את ערב המימונה באירוע של חיים רביבו עם הגרוש שלה, אייל גולן, את אחד הערבים של סוף השבוע האחרון העבירו השניים בביתה של לוי ברחובות. השלושה בילו יחד עד השעות הקטנות של הלילה, העבירו זמן איכות ובעיקר צילמו גם תמונות למזכרת (לא ברור מי התרגש יותר).

ההיכרות בין השלוש החלה כמה רגעים אחרי שיצאו מבית "האח הגדול", אז הגיע הזוג הטרי למשדר "לתת", בו לקחה חלק גם לוי. להזכירכם, כשיאנה עוד הייתה בבית דובר על כך שהיא יצאה כמה רגעים עם אייל גולן, אבל כרגע זה נראה כאילו מה שהיה היה וכולם חברים טובים, קרובים ומפרגנים.

האמת שהיינו מקווים לדאבל דייט, כשיחד עם יאנה וקותי היה מצטרף לבילוי גם אלירז שדה, בכל זאת, יש להם לא מעט במשותף, אבל כרגע לוי ושדה עדיין פרודים ואת הבילוי עם השניים העבירה לוי ללא האקס. חבל, אבל עדיין אהבנו את החיבור.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share