יום ראשון, 29 באפריל 2012

יאנה יוסף על קותי: "אני מאוד אוהבת אותו"

הדיירת הכי הורסת בבית האח הגדול התחילה לנצל את 15 דקות התהילה והצטלמה לקמפיין הראשון שלה. מה קורה בינה לבין קותי ומה היא חושבת על כל ההערצה? וואלה! סלבס חוקרת

למרות שקותי סבג הוא הזוכה של "האח הגדול", נראה כי מי שבאמת זכתה בכל הקופה היא בת הזוג יאנה יוסף. אחרי שהגיעה לגמר הגדול וכבשה את ליבו של הזוכה במיליון, יאנה הצליחה לקטוף גם קמפיין לרשת הנעליים "סקופ" ולקבל על כך לא מעט מרשרשים.
וואלה! סלבס תפסה אותה לשיחה צפופה על סט הצילומים שנערך בחוף הים של הרצליה, וביררה איתה את מה שמעניין את כולכם - מה באמת קורה בינה לבין קותי: "אנחנו מדברים הרבה", ניסתה ההורסת להתחמק ממתן תשובה ישירה, "אני מאוד אוהבת אותו קודם כל בתור בן אדם, איש מקסים, איש נדיר".

למרות החששות והדיבורים על כך שמשפחתו המסורתית של סבג לא תקבל אותה בגלל השורשים המוסלמים שלה, נראה כי הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר. "הם קיבלו דווקא יפה, ממש. דיברו גם בהדחות שהם היו", סיפרה יוסף והוסיפה, "היו לי קצת חששות בבית, אבל כשקיבלנו את המסוק (שמשפחת סבג אירגנה) נרגעתי".

אם תהיתם מה הולך לקרות עם יאנה, אז יש לה תשובה מאוד ברורה עבורכם. רמז: אתם עוד תשמעו ממנה, "אני כאן כדי להישאר. ללא ספק", היא אומרת וחותמת את הראיון.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share