יום ראשון, 1 באפריל 2012

פותנה ג'אבר מדברת על הירי לעבר משפחתה

המתמודדת האהודה לשעבר מ"האח הגדול" כמעט נהרגה במהלך חיסול חשבונות בטייבה שאירע בסוף השבוע, בו נפצע בנה. "אנחנו חיים עם כולם בשלום, אין לנו קשר לכלום", מספרת פותנה בראיון ראשון

סוף שבוע מפחיד מאוד עבר על מתמודדת "האח הגדול" לשעבר פותנה ג'אבר, שנקלעה לחיסול חשבונות בעיר הולדתה - טייבה. בראיון ראשון המתמודדת האהודה מספרת מה עבר עליה בסוף השבוע ,כשהיא, בעלה אכרם ומשפחתם הגיעו לעיר לצורך ניחום אבלים, כשלפתע נורו לעבר רכבם יריות שפצעו בן מהמשפחה.
"אנחנו חיים עם כולם בשלום, אין לנו קשר לכלום", מבהירה פותנה. "זה מקרה מצער וטעות איומה לכוון את היריות לעבר הרכב שלנו. הראש שלי נמצא עם הבן שלי שנפצע, יצאנו בנס והראש שלי אך ורק עם הבן שלי והחלמתו", היא אומרת. המשפחה הובהלה לאחר המקרה לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, כשבנה נפצע באורח בינוני עד קשה. "הבן שלי מתאושש ויש אנשים שיטפלו באירוע וגורמים במשטרה שיחפשו מי עשה את זה. תודה לאל שאנחנו אחרי הסכנה ויצאנו מזה. זה הכל", מספרת ג'אבר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share