יום ראשון, 1 באפריל 2012

משפחתו של קותי: "הוא ויאנה זוג יפה"

בית שמש כולה מגויסת לטובת סיוע לניצחונו של תושב העיר קותי סבג ב"האח הגדול" 4. ומה אבא של קותי מגלה על הבן? "ככה הוא מתנהג עם האופי המיוחד שלו"
בבית שמש שמחים לנצל את המומנטום עם הזוכה הפוטנציאלי של "האח הגדול" 4 ותושב העיר - קותי סבג, ומשפחתו רק מרוויחה מזה. אביו של קותי שמעון ואחיו הוזמנו לפגישה אצל ראש עריית בית שמש. שלא תטעו, נבחר הציבור שמשתייך לתנועת ש"ס בכלל לא מחזיק טלוויזיה בבית, אבל עדיין מבין את כוחם של 40 אחוזי הרייטינג כדי לעשות יחסי ציבור חיוביים לעיר שממנה הגיע פיינליסט הבית הכי מפורסם בישראל.
"זה הקותי שאני מכיר, בשבתות עם הצחוקים והאופי המיוחד שלו", מספר אביו של קותי על בנו שהפך לכוכב טלוויזיה בשלושת החודשים האחרונים. כל בית שמש גויסה לטובת המתמודד מהעיר, כשבשבוע האחרון המרכז לתושב הפך לחמ"ל בחירות מיוחד. יש פליירים שמחולקים בעיר, פוסטרים וג'ינגל מיוחד לכבוד המעמד, אפילו אוהדים שלובשים אדום - הצבע השנוא על קותי - גוייסו למשימה. ומה יש לאבא לומר על יאנה, המתמודדת המוסלמית בבית ובת הזוג הפוטנציאלית של בנו? "מה שהוא יחליט נקבל בברכה. דיברו בתוכנית שהיא תעבור את תהליך הגיור ואם משמיים זה יילך, נקבל אותה באהבה. הם זוג יפה", הוא מספר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share