יום חמישי, 5 באפריל 2012

עכשיו זה סופי: קותי סבג ויאנה יוסף ביחד

ליאנה יוסף וקותי סבג הספיקו 48 שעות מחוץ לבית "האח הגדול" כדי להבין שהם לא יכולים אחד בלי השנייה. קבלו תמונות ראשונות של הזוג המאוהב
יאנה וקותי ביחדכמו שזה נראה כרגע, 48 שעות אחרי שיצאו מבית "האח הגדול", אפשר להכריז שיאנה יוסף וקותי סבג באופן רשמי ביחד.

כידוע, כבר מהימים הראשונים שלהם בבית, הפכו סבג ויוסף לזוג קרוב, אך לאורך כל התקופה לא ממש הצליחו לממש את אהבתם ואת הפוטנציאל הזוגי, מלבד נשיקה לוהטת כמה שעות לפני שיצאו מהבית.

לא באמת ידענו מה צפוי לשניים עת יצאו מהבית, וחיזוק לכך קיבלנו מצידו של סבג שהצהיר כי הוא ייקח כמה ימים לבחון את טיב הקשר.
אבל הצהרות לחוד ומציאות לחוד, כי בסביבתם של יוסף וסבג מספרים שהשניים לא חיכו זמן רב מדי לחשוב על זה וכבר נמצאים בתחילתו של קשר.

לא ברור לאן זה יוביל וכמה זמן זה יחזיק מעמד, אבל מה שבטוח זה שכרגע סבג ויוסף מממשים את אהבתם הזוגית ומנסים לבדוק אם אכן יש סיכוי למשהו רציני ויציב כשהם לא מוקפים במצלמות. בסביבתם מספרים עוד כי הם לא מסתירים את הזוגיות שלהם מעייני כל, ונראים הכי דביקים, מאוהבים וצמודים כשהם האחד ליד השנייה.

ואם אתם לא מאמינים שזה אכן קורה, קבלו תמונות ראשונות של השניים מחוץ לכתלי בית "האח הגדול". מאחלים להם להחזיק מעמד
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share