יום שלישי, 1 במאי 2012

הסטוקר של אביבית בר זוהר

מקורבים לבר זוהר טוענים שפליט התכנית, צבי פורטל מסרב להרפות: "בכל מקום בו היא נמצאת, גם הוא צץ". פורטל: "מזמינים אותי למקומות והיא נמצאת שם". וואלה סלבס קרייסס
פעם היה להם שמח (צילום: ניר פקין)
אביבית בר זוהר רוצה שיפסיקו לשאול אותה אם היא בזוגיות עם צבי פורטל, מי שתפקד על תקן הזכר הפרטי שלה, בתוך בית "האח הגדול" וכבר הספיק לעבור לתקן אקס. הבעיה: בכל מקום בו היא נמצאת, בדרך נס צץ לו גם הפורטל החתיך.

"אביבית לא יכולה ללכת לשום מקום מבלי להיתקל בו", מספרים מקורבים לריסים המלכותיים. השניים נצפו יחדיו במסיבת יום הולדת ברחובות, בבית קפה בעיר אפילו בחוף הים של תל אביב

אביבית, תני פרטים
"זה מוזר, לכל מקום שאני הולכת אליו, אני נתקלת בצבי"
מה, את לא מזמינה אותו?
"לא! הוא פתאום צץ, כאילו משום מקום!".

אז מדובר באהבה או סטוקר?
"לא הייתי אומרת סטוקר אבל לפני האח לא נתקלתי בצבי בשום מקום ועכשיו לכל מקום שאני מגיעה הוא מגיעה מיד אחרי".

צבי, מה ההסבר שלך לעניין?
(צוחק. דקה שלמה הוא צוחק!)

אוקיי, נרגעת? עכשיו תגיב.
"מה לעשות שמזימנים אותי למקוות והיא נמצאת שם. אני מרגיש בנוח עם זה, אם היא לא מרגישה בנוח זאת בעיה שלה".

וואלה! סלבס עוקבת אחרי מייקל לואיס כבר שנים. עם משקפת והכל.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share