יום שלישי, 22 במאי 2012

שחקן נשמה: קותי סבג בועט

בין תכנית יומית לזוגיות עם יאנה, קותי סבג מצא זמן גם כדי לשחק כדורגל למען מטרה נעלה. אמנם הוא הפסיד, אבל הוא אוהד בית"ר אז הוא בטח רגיל
קותי סבג משחק כדורגל (צילום: אביעד וייצמן ,mako)לא ברור מה קורה בזוגיות של קותי סבג ויאנה יוסף. רק לא מזמן החלו שמועות על כך שהצמודה יאנה יוסף מתרועעת עם בחור אחר שמזכיר מאוד את האקס שלה, אבל אז סיפרנו לכם כי מדובר בחבר ילדות של יוסף, שאותו סבג מכיר. נשמנו לרווחה.

אבל עכשיו מקורבים לשניים מספרים כי למרות שסבג ויוסף כבר מתגוררים ביחד, היחסים ביניהם נמצאים באיזשהו משברון בימים אלו וזו הסיבה שסבג מעדיף לשמור את הקשר הרחק מאור הזרקורים (והאמת הוא די מצליח), עד שהשניים יבררו בינם לבין עצמם בדיוק לאן הוא הולך.
בין לבין סבג נמצא בלוח זמנים עמוס של עבודה. חוץ מתוכנית יומית בערוץ 24, הוא גם לוקח חלק בכל מיני אירועים חשובים. אתמול לדוגמא הוא לקח חלק במשחק חגיגי שנערך למען ילדי שלוה במסגרת טורניר הסטריטגול המסורתי שקיימה עיריית ירושלים באיצטדיון טדי.

מלבד המטרה החשובה, סבג לא ויתר על ההזדמנות לשחק במדים של קבוצתו האהודה בית"ר ירושלים, יחד עם שחקני הקבוצה, ערן לוי ושי חדד ושחקן העבר מישל דיין. בזמן שהוא הגשים עבור ילדי שלוה חלום, באיצטדיון הגשימו עבורו חלום ילדות. חבל רק שהוא נגמר בהפסד לקבוצתו (5:4) ובפציעה קלה ברגל.

בכל מקרה, אנחנו בעיקר מקווים שהגשמת החלום עשתה מצב רוח טוב לסבג ושהוא ויוסף יצליחו לעבור את המשבר הזוגי. אחרי הכל, הם היחידים שהצליחו לעשות את הדבר האמיתי מחוץ לבית "האח הגדול". אנחנו מחזיקים אצבעות.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share