יום שני, 21 במאי 2012

קותי סבג: "אלך בשביל בית"ר גם ליפה והחנון והישרדות"

מנצח ה"אח הגדול" התראיין לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים. איציק קורנפיין תלוי בכספים שארקדי גאידמק אמור להעביר
בבית"ר ירושלים העניינים מתקדמים די בעצלתיים. איציק קורנפיין והמאמן אלי כהן רוצים אמנם לבנות קבוצות שתתמודד בחלק העליון של הטבלה בעונה הבאה, אך היו"ר עדיין תלוי בהזרמת הכספים מצידו של הבעלים ארקדי גאידמק, שבשלב זה אמור להעביר אותם בחודש יולי. הדבר הזה מהווה סיכון גדול מבחינת ההתארגנות של קורנפיין, כיוון שבמקרה שלא יועבר הכסף, בית"ר ירושלים לא תוכל להעמיד תקציב לעונה הבאה אלא אם תבצע מכירת חיסול של שחקנים.

בינתיים, מי שטוען שהוא מוכן להקריב את עצמו למען בית"ר ירושלים הוא מנצח "האח הגדול" קותי סבג, שהתראיין בעניין לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים ואמר: "אם נצטרך בשנה הבאה ללכת להישרדות או ליפה והחנון בכדי שנזכה באליפות אז אלך בכיף, ליפה והחנון בתור היפה".

על הכבוד הגדול שקיבל בטדי אמר סבג: " אני רוצה להגיד תודה לכל מי שעודד אותי. עברו שישה שבועות מאז ויש טירוף. אני רוצה לומר תודה לכולם. אפשר לראות שאוהדי בית"ר לא דומים למה שרשום עליהם, הם לא נגררים לכל זה ואף אחד לא שומע על ריבים והתפרעויות שלהם ואני מקווה שזה יימשך ככה וגם בזה נהיה מובילים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share