יום שלישי, 29 במאי 2012

אלין לוי מציגה: כך תשמור על עצמך אחרי "האח הגדול"

כשקותי הלך לאח הגדול הוא ידע כמו מי הוא רוצה להיות כשייצא: אלין לוי. לכן הוא הזמין אותה לאולפן ושמע ממנה איך הצליחה להישאר בתודעה כבר שנתיים, מה סוד המתיקות ואיך לשמור על עצמך מפני תגובות ומעריצים

"כשהלכתי לבית האח הגדול, לא חשבתי על הכסף או על החברים. המטרה שלי הייתה לקבל חשיפה וכדי שאני אוכל להגיע לטלויזיה. לאורך כל הדרך, היית לי במחשבות". כך חשף היום קותי בפני אלין לוי שהגיעה להתארח בתכנית. "את עושה תיאטרון, וטלויזיה והכל ואני מעריך את הדרך שלך".


אלין לוי, פיינליסטית העונה השניה של האח הגדול הגיעה היום (שלישי) לאולפן של קותי בחדר האחות וסיפרה לקותי ולצופים על החוויה המטורפת שנקראת האח הגדול ועל החיים שאחרי היציאה מהבית. "אני מתייחסת לכל החוויה הזאת קצת שונה. החוויה הזאת הכינה אותי ושינתה אותי. התבגרתי בשלושה חודשים". אומרת לוי וחושפת כיצה הצליחה לשמר את 15 דקות התהילה שלה: "כשיצאתי מהבית לקחתי הפסקה והתחלתי לעבוד: שיננתי עברית נכונה, דיקציה, נרשמתי לביה"ס לקריינות ועוד. נכנסתי לטירוף כדי להוכיח שיש לי כישרון".
במהשך דיברו השניים על הקושי שמבעבר מאנונימיות למפורסמים ואלין לא חסכה מקותי טיפים כיצד לדעת לקבל את הביקורות ולהתמודד עם התקשורת: "אתה צריך להתסכל לכולם בעיניים ולהגיד 'זה אני תקבלו אותי', לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. מי שלא מסוגל לפרגן, אלו אנשים שכואב להם ושלא טוב להם בחיים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share