יום שני, 4 ביוני 2012

חיה פוליטית: סופי קרבצקי מפגינה

אם חשבתם שסער סקלי יהיה הדייר הראשון מבית האח הגדול שייצא במהלך פוליטי, תחשבו שוב. סופי קרבצקי ארגנה הפגנה למען זכויות המלצרים, אבל לא הצליחה לסחוף אחריה המונים. את מירי מסיקה דווקא כן
סופי קרבצקי הבינה שכדאי לה לנצל את הכוח שיש לה מעצם מעמדה הסלבריטאי מאז שיצאה מבית "האח הגדול", וארגנה הפגנה למען מטרה שחשובה לה באופן אישי. לא, לא מדובר בזכויות בוגרי תכניות הריאליטי, אלא דווקא בזכויות המלצרים, קהילה אליה השתייכה עד שהגיעה התכנית ששינתה את חייה.
סופי קרבצקי מפגינה בעד מלצרים (צילום: צ'ינו פפראצי ,mako)
זה בדיוק מה שעשתה בשישי האחרון, בשעת צהריים מוקדמת, שתוכננה להתייצב להפגנת ענק במרכז תל אביב. אלא שקרבצקי הגיעה למקום והבינה כי מדובר במספר מועט של אנשים, מה שכנראה לא ייצור שום סוג של רעש. אבל היא לא ויתרה, ניגשה לחנות סמוכה, רכשה בריסטולים וכלי כתיבה והחלה להכין שלטים עם האנשים שהגיעו.
לא הרבה לאחר מכן החלו מצרפים לקרבצקי עוד אנשים שראו את ההפגנה, הזדהו עם המטרה והחליטו להצטרף למחאה הנוכחית.

כך זה נראה בצהריי סוף השבוע האחרון. ואם תסתכלו טוב טוב מצד ימין לקרבצקי תראו את הזמרת ושופטת "כוכב נולד" מירי מסיקה, שלקחה חלק פעיל במחאה. הכי אהבנו.

אגב, קרבצקי עדיין לא חוזרת למלצר, ועושה את דרכה בניסיונות השתלבות בתחום השואוביז. במידה וזה לא יילך, קרבצקי עשויה לחזור לתקופה למלצרות. נקווה שההפגנה תעזור לה בהמשך.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share