יום שני, 20 בפברואר 2012

עומרי חיון לגיא פינס: "ממחזר חומרים ולא נותן קרדיט"

הבלוגר עומרי חיון פרסם שיחה ערה של יעל ברון ויאנה יוסף על עישון סמים, ואז יצא נגד גיא פינס, שמצידו שוקל לתבוע אותו
האם דיירות בית "האח הגדול", יעל ברון ויאנה יוסף, בדרך להדחה מוקדמת? הבלוגר עומרי חיון חשף אתמול קטע וידאו בה הן נראו עורכות שיחה ערה ומפורטת על שימוש בסמים קלים, כולל ציטוט של ברון כי "אם תבואי אלי יהיה לך אבוקדו (רמז למריחואנה/גראס), יש סופר מתחת לבנין פתוח כל הלילה".

בעקבות הפרסום, אשר הופץ כמובן ברחבי הרשת והיכה גלים, יאיר גלר, מהרשות הלאומית למלחמה בסמים פנה במכתב מיוחד לאבי ניר, מנכ"ל שידורי קשת, בדרישה להדיח את הדיירות ובנוסף את הדייר תמיד ורדי.

הפקת התוכנית שלחה את התגובה הבאה: "אנו מתנגדים ומסתייגים בתקיפות משיחות מהסוג הזה. הפקת התכנית עושה את מירב המאמצים על מנת למנוע שידורן של שיחות מסוג זה במסגרת השידור החי בערוץ 20 ומקפידה שלא לשדרן בערוץ 2".

בינתיים, בזמן שחיון קיבל קרדיט מתוכניות ואתרי הרכילות השונים, נפתחה חזית קטנה מול השחקן הוותיק והגדול בשוק – גיא פינס.

בסטטוס שכתב עומרי חיון, הוא מתלונן על כך שפינס הציג בתוכניתו את הנושא כאייטם של הרשות למלחמה בסמים, למרות שבמכתב עצמו מצוין במפורש שהמידע נחשף באתר של חיון. החלק הנ"ל במכתב לא נכנס לתמונה בכתבה

חיון כתב: "גיא פינס אתה מביך, שתקתי הרבה זמן להתנהלות המביכה והחוזרת שלך במשך יותר משנתיים נעשה לא פעם שימוש ממוחזר בחומרים שמתפרסמים באתר שלי.
מה כל כך כואב לך לפרגן? האם בדרך שלך למעלה נתקלת גם בכל כך הרבה מקלות ברגלים? האם זאת התחרות?"

עוד כתב כי: "צר לי לאכזב אבל אתה מזמן לא מחדש ורוב הידיעות בתוכנית שלך הם אוסף ציוצים של טוויטר הזמנות להשקות ומחזור חומרים שמתפרסמים באתרים אחרים. חוסר פירגון מביך ביותר."

פינס, מצידו, צייץ אתמול בטוויטר בהתייחסות לנושא כי "אמרו לי משהו על פרסום כזה. נשמע כמו עוד שקר... וגם דיבה..ייבדק משפטית. אני לא מבזבז עליו זמן."

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מי הוא חושב שהוא עומרי הזה?!?
ילד שחושב שהוא חושף מה שמראים בערוץ 20 ועוד רוצה קרדיט על זה אחר כך?

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share