יום חמישי, 8 במרץ 2012

אסי עזר: מאוכזב מסער, לא ידעתי שהוא קיבל כדורים

יממה אחרי התפוצצות פרשת הכדורים הפסיכיאטריים בבית האח הגדול, מנסה מנחה התוכנית אסי עזר להסביר את הצד של ההפקה ואת עמדתו האישית. "לקחנו פסיכיאטר עם תעודות, זו שיטת הטיפול שלו ואני לא יכול לשפוט אותה", הסביר עזר, והדגיש: "אף אחד מההפקה לא ביקש מהפסיכיאטר לפעול על מנת שסער ואיילה יהיו ביחד". צפו בראיון

הפרשה שמסעירה את עולם הבידור מתפתחת לקרב ענקים חסר תקדים בין "קשת" ל"ידיעות אחרונות", שני גופי התקשורת הגדולים בישראל. לפי מקורות בקשת, הזכיינית נחושה להגיש תביעת דיבה נגד ידיעות אחרונות. מנחה התוכנית אסי עזר התראיין היום בנסיון להסביר את עמדת ההפקה.

מה היית אומר לסער?
אני חושב שאני קצת מאוכזב. יש רגע אחד שאני זוכר מסער שהיה לי קשה איתו, זה הרגע שבו הוא הגיע למקום השני בגמר. הקהל צעק לו בוז ואני התבאסתי כי זה לא הגיע לו. אבל אני חושב שגם מה שהוא עושה עכשיו קצת מאכזב אותי.

אתה ידעת שהדיירים קיבלו כדורים מההפקה?
אני ידעתי שיש להפקה פסיכיאטר. לא ידעתי שהם מקבלים כדורים, ואני חושב שטוב שכך. יש חיסיון רפואי ולא צריך לדעת מי מקבל מה. זו שיטת הטיפול של אילן רבינוביץ', אני לא יכול לשפוט אותה. אני רק יודע שלקחנו מישהו שיש לו תעודות. הוא פסיכיאטר מוסמך. אנחנו לא יושבים עם פסיכיאטר ואומרים לו מה לתת למי. זה היה ברמת היעוץ. חשוב לי מאוד להסביר לצופים שאף אחד לא ישב עם הפיסכיאטר ואמר לו "אנחנו צריכים שסער ואיילה יהיו ביחד, בבקשה תפעל בכיוון הזה". אנחנו עושים הכל כדי לטפל בדיירים בצורה הטובה ביותר.

גם בידיעות אחרונות מפשילים שרוולים, וכדי להוכיח שהטענות של קשת מגוחכות הם שחררו הבוקר הקלטה של אחת הדיירות שסיפרה על הכדורים שהציע לה דוקטור רבינוביץ'. "הוא אמר לי - אין לך מה לדאוג, זה רק יעשה לך טוב ואם תקשיבי לי תגיעי לגמר". אילן רבינוביץ' טען בתגובה שלא הייתה מתמודדת בתוכנית שקיבלה כדורים, ומכאן שהטענות "מצוצות מהאצבע".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share